לא תאמינו מה הקלידן עושה בין סבבי הריקודים

ב-23:00 רצו אלינו מהאולם ליד האורגניסט והזמר ואמרו שפקחים נכנסו לשם. אז ברחנו גם אנחנו מהבמה וכשהשוטרים הלכו, המשכנו לנגן. יש כאלה שמפחדים לחזור לנגן ומסיימים את החתונה אבל אנחנו חזרנו. המצב הגיע לכך שיש ישיבע בוחער'ס שמוכנים לעמוד בפתח האולם ולהתריע כשבא פקח.
עמית דניאל No Comments on לא תאמינו מה הקלידן עושה בין סבבי הריקודים

אבי דרור מספר למנחם טוקר ב"זמן אוויר" על הטרנד החדש שמתפתח בחתונות בהן הוא מנגן וגם, מה דעתו על אכיפת חוק הרעש בבני ברק? • "זה מגיע למצב בו אני מחזיר אותם לרחבת הריקודים"

ב-23:00 רצו אלינו מהאולם ליד האורגניסט והזמר ואמרו שפקחים נכנסו לשם. אז ברחנו גם אנחנו מהבמה וכשהשוטרים הלכו, המשכנו לנגן. יש כאלה שמפחדים לחזור לנגן ומסיימים את החתונה אבל אנחנו חזרנו. המצב הגיע לכך שיש ישיבע בוחער'ס שמוכנים לעמוד בפתח האולם ולהתריע כשבא פקח.
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השיחה של טוקר עם אחד מגדולי הקלידנים כיום, אבי דרור, היתה אמורה לסוב סביב קסמים אך הנושא החם בימים אלו בתעשיית להקות החתונות הוא, אכיפת חוק הרעש בבני ברק מה שגורם לחתונות להסתיים בשעה 23:00 ולדרור, כמי שמנגן בחתונות רבות גם בעיר התורה והחסידות, במשך השנה, יש מה לומר בנושא.

"אתמול ניגנתי בארמונות חן" מספר דרור "וב-23:00 רצו אלינו מהאולם ליד האורגניסט והזמר ואמרו שפקחים נכנסו לשם. ברחנו גם אנחנו מהבמה וכשהשוטרים הלכו, המשכנו לנגן. יש כאלה שמפחדים לחזור לנגן ומסיימים את החתונה אבל אנחנו חזרנו. המצב הגיע לכך שיש ישיבע בוחער'ס שמוכנים לעמוד בפתח האולם ולהתריע כשבא פקח. לדעתי, הרעש של המכונות שם יותר חזק מאתנו. צריך להבין גם שיש ספרדים שמקיימים את החופה בשעות מאוחרות יותר. ובשעה 23:00 השיא של הריקודים ולפעמים גם פתיחת סבב הריקודים השני, מה שיוצא שהחתונה נגמרת באמצע ממש. זה לא יפה לעצור כך חתונה. אירוע ממוצע נגמר בחצות הלילה והשעה האחרונה היא שעה חזקה ממש. אז כבר אין אוכל וכולם רק רוקדים. בארמונות פרידמן יש שלט המורה להפסיק את האירוע בשעה 23:15 ובעלי האולם אוכפים זאת לא לפני שמסכמים עם בעלי השמחה עוד קודם האירוע. זה בסדר בעיניי"

טוקר שאל את דרור על קסמיו. מסתבר שאטרקציה חדשה התפתחה לה בחתונות בהם דרור מנגן. אנשים רבים מבקשים ממנו לעשות קסמים באמצע החתונה ובסופה וטוקר תהה היכן זה התחיל ולאן זה הולך.

"סיפור הקסמים שלי החל עוד כשהייתי בחור" מספר דרור "אהבתי קסמים ולמדתי כמה טריקים אפילו התנדבתי ב'זכרון מנחם' והייתי עושה קסמים לילדים חולים בבי"ח 'הדסה' אבל כל זה היה ונשאר תחביב נטו. שנים רבות לא נגעתי בקסמים ולפני זמן מה הגיע אלי באחד החתונות בחור והראה לי קסם בקלפים. זה הדליק לי מחדש את התחביב ולמדתי כמה קסמים והראתי לסאונדמן שלי לאט לאט הגיעו עוד ועוד אנשים והשמועה פרסה כנפיים עד שהיום בכל אירוע מגיעים אנשים ומבקשים קסמים. זה מגיע למצב בו אני מחזיר אותם לרחבת הריקודים". סיפר דרור והבטיח לטוקר שבראיון הבא הוא יבוא עם קלפים ויבצע גם מופע קסמים נהדר. רשמנו.

האזינו:



0 תגובות